28 Ekim 2010 Perşembe

Cool (Havalı) Olmanın Bilmemkaç Yolu !! (II. Bölüm – Dünden Devam)

*Aşk Hayatınız gizemli olsun: Gerçek cool, hayatında biri var mı asla çaktırmaz, çok şey görmüş geçirmiş havasındadır. Gönül meselelerini günlük muhabete sokmaz...

Valla benim aşk hayatım düpedüz ortada; kimse yok ki! Neyin, kimin gizemini yapıcam? Olmayan sevgilinin varlığını ortalara serpiştirivermek o kadar kolay bir şey mi? Gerçi eskiden (uzuuuuun yıllar önce) kendi kendime çiçek göndermişliğim falan vardır 14 Şubatlar’da... Hani arkadaşların gözünde sürekli “hiç çiçek almayan, kimsenin beğenmediği ezik tip” olmaktan arada bir de olsa sıyrılabilmek amacıyla. Ama onlar yıllar öncesinde kaldı; bıraktım o işleri!

*Öpüşmeyin : Tokalaşmak nasıl ciddi ve mesafeliyse, öpüşmek de tersine fazla samimi...


Cool insana uymaz... Valla biz Türküz! Her gördüğümüz ahbaba sarılır öper, bunu yapmazsak kendimizi selam vermişten saymayız. Bir yanımız eksik kalır. Kuş gribi çıktığı zamanlarda bile uzak durmamışım kimseden, ölmek pahasına sarılıp bir de güzel yalayıp yutmuşum herkesi... Şimdi mi yapmıycam?? Olmaz o iş cicim!

*Okuduğunuz kitap önemli : Kimsenin okumadığından emin olduğunuz bir kitabı çok sevin, çok çok muhteşem olduğuna inanın, inandırın. Etrafınızdakilerin hayatta büyük bir fırsat kaçırdığına ikna olması şart.

Valla ben direkt Umutsuz İş Kadını’nın Blogunu okuyorum son günlerde diyebilirim bunun için :o) Nasıl olsa kimse okumuyor :o)) Tabii, insanları büyük bir fırsat kaçırdıklarına nasıl ikna edeceğim, onu hiç bilemiyorum!!



*AVM Yasağı : Ölseniz, bitseniz de bir AVM’nin kapısından girmeyin. Zaten genel olarak alışveriş hiç cool bir hareket değil. İhtiyaç halinde hızla bir dükkâna girip poşeti kaparak çıkmak lazım. Deneme kabini mi? Kafayı çıkartıp bir beden büyüğünü sormak mı? Aman ha!!

Ben işte bu noktada anlıyorum ki, bu son derece mantıklı maddeleri yazan kesinlikle bir erkek!! Hatta bunları da sadece erkekler için yazmış. Zira, bir kadına AVM’ye girmemesini söylemek ve daha da önemlisi kıyafetlerini denemeden aldırmaya çalışmak, 15 kilo verdirmekten daha zordur!!! Pardon ama, bir kadın tüm gün işyerinde onca boğulduktan, patron kahrı çektikten sonra iş çıkışı bile açık olan, tüm markaları bulabileceği bir AVM’ye gitmeyecek, alışveriş yapmayacaksa nasıl atacak o stresi? Biri bana bunu söylesin önce! Hatta o AVM’lerin son derece cool restaurantları da iş sonrası stresi atmak için birebirdir; bunu da ben söylemiş olayım bakalım.

*Evli olmak hiç cool değil : Yapılan bilimsel araştırmalara göre evli olup da cool olanların sayısı çok az.

Valla benim uyduğum, ama zorunluluktan uyduğum tek madde bu! Zira bekarız ama gerçekten tercih ettiğimden mi? Şu sıralar pek emin değilim. Yalnız yaşlanmak zor bişii gibi gelmeye başladı. Neyse... O konuyu başka zaman eşeleriz. Dediğim gibi, bir tek madde bana uydu, o da cool olmak için seçtiğimden değil :o))

Önemli Not: Hepinize iyi tatiller ve Cumhuriyet Bayramınız Şimdiden Kutlu Olsun !!! ;o)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder