5 Ocak 2011 Çarşamba

Light Fırın Erkeği

İşyerinde de çeşit çeşit insan var. Bir grup, insiyatif kullanmak ne demek bilmeyenler... Bir konuda karar vermeleri gerektiği zaman bir üst makamdan onay almadan, üstünün dediğini harfiyen yapmadan kılını kıpırdatamayan, adım atamayan insanlar. Tek başlarına hareket edemedikleri gibi size de adım attırmayan, bilmem ne fırkasının bilmem kaçıncı bendine göre davranmaktan öte gidemeyen insanlar. İşte onlar yüzünden de eşek yüküyle “paper work” doluyor ortalık. İşyerinde bu şekilde davranan insanlar, büyük ihtimalle özel hayatlarında da hımbılın önde gidenidir, Çocuklar Duymasın tabiriyle light fırın erkeği olmaktan öteye gidemiyorlardır, değil mi? Ya da... Belki bunun tam tersi bir kişilikleri vardır özel hayatlarında; kim bilir? İşyerinde sürekli “peki efendim,” “aman efendim,” “tabii efendim,” demekten bıktıklarından, özelde kök söktürüyorlardır. Hiç belli olmaz. Eğer öyleyse, onların evde kök söktürdüklerine burdan seslenmek istiyorum:


İntikamınız işyerinde ziyadesiyle alınıyor! İçiniz rahat olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder