8 Kasım 2010 Pazartesi

H&M Görgüsüzlüğü !

Selam Kızlar,

Haftasonu benim patronla bir iş gezisinde olduğumuz için yazamadım bloğuma. Çoğunuz için büyük bir eksiklik olmasa da (!) açıklamamın ardından hemen arayı kapatmak için havaalanından dönüş yolunda benim Ulu Manituyla birlikte uğradığımız Forum İstanbul'da bu haftasonu açılışı yapılmış olan H&M'e dair izlenimlerimi paylaşmak istiyorum.

Biz yurtdışından bile takip etme imkanı bulduk internet gazetelerindeki haberler sayesinde... Belki çoğunuz da aynı haberleri görmüştür bu bahsi geçen markanın VIP açılışında nasıl bir izdiham ve rezalet yaşandığını... Şahsen benim de yurtdışında alışveriş yaptığım bir markadır H&M ama hiçbir zaman şimdi sizlerle aşağıda paylaşacağım görüntülere yurtdışında tanık olmadım. İşte çektiğim fotolar :





Sanki hiç alışveriş yapmamışız şimdiye kadar... Sanki bu marka Türkiye'ye gelmese nefes alamayacakmışız, g*tümüze geçirecek don bile bulamayacakmışız gibi bir saldırı benim gördüğüm... Hatta donları bile paylaşamamışız, onları da yerlere saçmışız. Ne de olsa arkamızı toplayacak zavallılar var orada çalışan!.. Sanki bu marka ülkemize gelmeden önce çıplak geziyormuşuz! Bedava dağıtıyorlar, dahası sanki savaş zamanlarındayız, kıtlık var ve bize burada bedava aş dağıtılıyor gibi bir görüntü! Öyle hınca hınç dolu içerisi... Her iki katı da... Kasalarda görevli zavallılar paket yapmaya, ödeme almaya yetişemiyor, hatta o aceleyle bazı alarmları da kimi kıyafetlerin üstünden çıkarmayı unutup, milletin, mağaza çıkışında bas bas bağrınan alarmlar sayesinde rezil olmasına neden oluyorlar! Oysa haklılar, zira her bir torbada bir tane malzeme yok alınan; her bir torba ağzına kadar dolu! Yemin ederim taşımakta zorlananlarını gördüm! Zaten daha sonrasında benim Ulu Manituyla oturup gördüğümüz manzarayı sindirmeye çalıştığımız Starbucks'ta da farkettik ki, elinde H&M torbası olmayanı dövüyorlar! Zira elinde bu markanın, ağzından içindekiler fışkıracak kadar dolu torbalarından taşımayan bir Allah'ın kulu hatuna rastlayamıyoruz... Bu arada durumun vahimliğini göstermek için burada bir de, Forum İstanbul'un mini caddelerinden birinin, (H&M'in tam önünden geçen) bomboş olduğunu, inlerin ve cinlerin burada halı saha maçı yaptığı fotosunu koydum ki, herkesin tek bir mağazaya doluşmuş olduğu daha da anlaşılabilsin. Gördüğünüz gibi mağaza içi fotoğraflarda herkes elindekilerle, upuzun kuyruklarda, aldıklarının parasını ödemek için bekliyor!

Ben anlamadım nedir bu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder